Sebesülés

Bármilyen szintű sebesülésből bármennyije lehet egy karakternek. A büntetések összeadódnak.

Sebesülésből eredő levonások

Kapott seb Levonás sebenként
Könnyű -1
Közepes -3
Súlyos -5
Ájult nem cselekedhet

Sebesülten aktivitás
-6 vagy nagyobb büntetés: beszéd, evés, rövid mozgás, semmi hasznos aktivitás
-3 - -5 büntetés: lassú séta (fele sebesség), nehéz tanulás (felezett tanulás összeg), semmi labor vagy műhelybeli munka
-1 - -2 büntetés: minden, kivéve a megterhelő cselekvéseket (pl.kimerültséget okozó varázslás)

Felépülés
Felépülés összeg: állóképesség + orvos seborvoslás (sebnél) vagy medicina (betegségnél, méregnél) + mágikus segítség + stressz kocka

Sebesülés felépülés táblázat

Sebzés Gyakoriság Stabilitás Javulás
Könnyű egy hét 4 10
Közepes egy hónap 6 12
Súlyos egy évszak 9 15
Ájult lásd lent

Dobás gyakoriságát és nehézségi fokait lásd a táblázatban.
• Ha a dobás eléri a javulás nehézségét, egy szinttel javul az állapot.
• Ha a dobás eléri a stabilitás nehézségét, +3 kumulatív bónusz jön a további dobásokhoz.
• Ha a dobás ezek alatt marad, romlik az állapot egy szintet.

Ájult gyógyulása:
• minden napfelkeltekor és naplementekor kell dobni
• -0: halál
• 9+: cserélj minden ájult sérülést súlyos sérülésre, és aszerint gyógyul tovább
• közte: kumulatív –1 módosító minden következő dobásra